Welkom op ons reisblog!

4 juni 2017

Hallo, leuk dat je een kijkje neemt op ons Reisblog!

Op donderdag 8 juni vertrekken wij naar Amerika en begint ons grote avontuur. We hebben er zin in. We willen jullie via deze website mee nemen op deze geweldige reis. Via onze foto's en verhalen kunnen jullie meegenieten. Kom dus gauw nog een keer kijken of we al nieuwe reisverhalen hebben geplaatst of leuke foto's. Als je gemakkelijk op de hoogte wil blijven van onze belevenissen, meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Vakantiegroetjes

Mark, Chantal, Lisa en Robin

1. Reislogger:
    6 maart 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. OMMargot en OPPRon:
    7 maart 2017
    Heel veel genieten straks tijdens deze bijzondere reis.
    En......vooral voorzichtig zeggen wij altijd.
  3. Martin de Haan:
    Hi Mark, Chan en kids, veel plezier de komende weken! Geniet ervan! Groet, Mart
  4. Marc L:
    Have fun!
  5. Mark Lansbergen:
    Thanks! :-)
  6. G. de Groot:
    4 juni 2017
    Ook de kinderen en juffen van groep 1/2e van de Waterwilg gaan jullie volgen.
    We wensen jullie een hele mooie reis.
  7. Mark en Chantal Lansbergen:
    4 juni 2017
    Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe!!! :)
  8. René en Diny:
    4 juni 2017
    Heeeeel veel plezier. Toptrip met camper (weemoed naar mei 2015, zelfde reis gemaakt LA -) grand canyon -) route 66, monument/Brice -) death valley -) SF -) LA Bhoek city. Enjoy!!!!! René en Diny
  9. Nicolette:
    5 juni 2017
    Wauw, Chantal en Mark wat een onderneming.
    Heel veel plezier en we gaan jullie volgen. Hoe lang gaat de reis duren ?
    groeten Nicolette
  10. Daisy en de rest:
    6 juni 2017
    Heeeeel veeeeel plezier!!! Dit word iets om nooooit meer te vergeten!
    See you laterrrr!!
    Geniet ervan mark en chan!
  11. Karen and Doug:
    7 juni 2017
    Have a wonderful trip. So sorry that we wouldn't be able to meet again. Hugs to your beautiful family.
  12. Marije:
    7 juni 2017
    Goede reis!!! Heel veel plezier!
    Als jullie nog tips hebben let us know :)
  13. Mark Lansbergen:
    7 juni 2017
    Dank iedereen voor de fijne reacties!! We vertrekken morgenochtend vroeg van huis. op naar Amerika. We gaan 3,5 week op avontuur Nicolette!

Tot snel, we keep you all posted!!
  14. Rowena Hulst:
    7 juni 2017
    Woww lieve schatten, morgen is het dan eindelijk zo ver! Jullie droomreis gaat beginnen! Super spannend We wensen jullie ontzettend veel plezier en vooral geniet van alles! Lieve groetjes en een dikke kus Randy, Rowena en Lieva
  15. Pascha:
    8 juni 2017
    Heel veel plezier in de U S of A. Hoop dat alles voorspoedig zal gaan bij jullie onderneming !!!
  16. Karen and Doug:
    8 juni 2017
    Have a wonderful trip. Hugs to you and your beautiful family. Just wish we could understand this.
  17. Stephan:
    Gaaaaaaaafff!! Genieten!
  18. Mathijs & Laura:
    9 juni 2017
    Jeej het avontuur is begonnen!!!
    Heeeel veel plezier!!! Geniet ervan!
    Xxx